23 december

DET KÄNNS FAN INTE SOM ATT DET ÄR JULAFTON IMORN!!! :O
jag blir typ deprimerad när jag inte känner av den här julkänslan som man alltid annars får så här innan jul.. ska till farmor & farfar och äta middag med pappas sida av släkten och då ska jag fan dra på med julmusik så att de döva hör skiten!

förresten så klippte jag mig igår.. blev inte så jätte nöjd men vad ska man säga, Det växer ut förr eller senare! ;D klippte iaf en lite rakare lugg och en ganska rak page.. måste säga att det är snyggast att ha uppsatt :)
menmen, efter det så var jag hos daniel och vi tog tillfället i akt och bytte julklappar med varandra.. jag gav honom ett par fett snygga FrankDandy kalsonger och en t-shirt som han har snackat om hur länge som helst.. självklart så blev han glad och han skulle inte låta mig fara hem utan att jag hade öppnat hans paket ;P  underbar som han är så hade han beställt ett par vita Wesc hörlurar till mig.. precis vad jag hade önskat mig :)

me with my new haircut and my lovely headphones (a)

aja, just nu så sitter jag iaf och lyssnar på Calle Kristiansson - It's not unusual och väntar på att resten av familjen ska bli klar så vi kan fara till F&F och äta julmat, är hungrig som stryk!! 
HARE MYS OCH GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0