helg

sitter och lägger över musik på ipoden och ser på CSI med lissy.. har tidigare idag haft Daniels familj här på fika, klippt honom, sett på för mkt film, stickat på min halsduk som fan aldrig kommer att bli klar :(, blivit tvingad till att dra ut och hoppa med snowboarden som inte så slutade så dåligt ändå (a)XD
en lite nogrannare förklaring till det hela. här i Vännäs så är det ganska mkt snö och kallt men tyvärr så håller de fortfarande på med att spruta snö i backen.. självklart så har ju jag och danne varit övertaggade på att åka sen vi kom hem från Kåbdalis!, tack vare det så tvingade han ut mig på åkern här bredvid i mörkret, med lampor och allt, för att träna på att hoppa innan de öppnar backen..
jag som aldrig har hoppat med snowboard eftersom att jag för det mesta bara glider omkring på min nya bräda utan att jag egentligen kan åka över huvud taget ;P  men eftersom danne är jibbartönten själv och som också vill att jag ska joina han och allt hans hoppande, blev jag övertalad att tända bygglampor, bygga ett hopp och självklart, försöka hoppa...!

vad ska man säga, det gick som det gick och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. lyckades iaf med en simpel grab och "nästan" en 180.. 2 saker för er som tycker att det är lite,
1; FUCK YOU!
2; Jag har faktiskt ALDRIG hoppat förut så jag är fan duktig! (a)XD

menmen, har efter den lilla upplevelsen bara tjockat i soffan med min stickning och sett på tv till nu när jag ska börja med alla förberedelser inför morgondagen då det är sista dagen i skolan!! SWWEET!!! men, nu ska jag fixa lite musik mm. sen blir det sängen och lite mysmusik så att jag kan somna, HARE NICE GUMMIBAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0