I know..

jag vet att det inte har blivit så mkt blggande sista tiden men vad ska jag säga.. så här sista veckan innan jullovet så är det ganska stressigt och jag har bara inte orkat att blogga.. sorry!
nu är iaf betygen äntligen satta och imorgon får jag veta mitt slutbetyg i teknik.. hoppas och tror på MVG, såklart! (a)XD  tyvärr så är det inte avslutning förns på måndag och då ni! ;P
ska tjocka så förbannat och leva livet till fullo! XD nej men kanske inte så mkt.. ska iaf försöka baka så mkt som möjligt, se på film och vara med kompisar :)

till dagen, i måndags sattes betygen så igår hade vi våra sista "vanliga" lektioner.. kommande dagar så är det bara lugnt :) idag så fick vi se på eldshow, gå på biblioteket, se på film och äta godis.. imorgon väntar läspass nästan hela dagen, ite slöjd + fika på spanskan mm.  på fredag samma där., många läspass och lite fika , MUMS! ;D
måndag däremot ska jag spendera i kyrkan på förmiddagen och eftermiddagen i secetariatet på skolans innebandyturnering :)  på kvällen blir det att få betyg och efter det så ska jag sjunga i kyrkan.. :)  kommer att bli skitkul ;P
valde förresten låt idag med min musiklärare.. slutade med Bryan Adams - Heaven


peppar förresten fullt inför ikv då jag och felicica ska gå och se Luftslottet som sprängdes:) men nu ¨så ska jag fortsätta med mitt bakande av kväck och sen blir det middag innan bion, HAREE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0