jobbigt

jo men se på fan, jag har läxor! kanske inte så mkt men har en massa annat som jag också vill få gjort.! :/  har en bok som ska vara utläst på måndag (har ca. 50sidor kvar = TUUR!) och ett soarbete som ska lämnas in på torsdag..
men sen är det ju de där utöver som heller inte lockar så mkt.. liksom sånna saker som titta på gumnasieval, skolor mm. och bara få ngt viktigt gjort..  kom hem från skolan just efter tre och då drog jag fram alla grejer.. det slutade med den här stora högen (a)

tjockt med skumtomtar! (a)XD

måste förresten visa min fett snygga outfit för dagen.

pappas grymt snygga Lee skjorta (vitt linne under)
lacktights
syrrans klocka och ring
stor vit halsduk

menmen, nu MÅSTE jag verkligen göra bort det här och sen ska jag se om det kanske blir att dra til vby och Danne senare ikväll :) HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0