lördag

jamen tja!
kunde fan inte somna igår eftersom att glädjen hoppade inom mig för att Calle hade gått vidare till idolfinalen! han är ju fan störtskön! världens skönaste, ljuvlig röst och vad kan man säga, snubben är cool! ;D  skulle typ kunna döda för att få träffa honom och dra en truddilutt! (a)XD
jag ska helt seriöst rösta upp alla mina pengar på mobilen nästa fredag bara för att Calle ska vinna ;]  men tyvärr tror jag fortfarande att det är fler små 11åriga tjejer som bara röstar på Erik för att han är snygg än sånna som jag som älskar Calle till tusen..! :/

Love your voice Calle Kristiansson! (a)

menmen, idag så har vi gjort om i vardagsrummet med en  ny soffa, nya lampor, ny matta m.m."! det roligaste är väl bara att alla, och då menar jag verkligaen ALLA!, vet om att vi ska göra om.. men tyvärr så vet inte en viss speciell person som vid ett annat namn kallas för min egen far ;P
vi har planerat allt i ca. 6-7 veckor och han har verkligen inte misstänkt någonting alls! så jävla grundlurad! ;O  han kommer nog snart hem från butiken och då ska vi se vad han säger ;P peppar fett mkt för tillfället XD 
men, ska nog snart äta så jag ska sluta skriva och hjälpa till med dukningen :) HARE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0