måndag

hallå hallå!
chillat hela dagen i skolan med vikarier hit och vikarier dit.. va där emot inte så nice på biologilektionen då vi fick dissekera grisögon.. MYS! or not!!
menmen, mådde så där lämligt dåligt under hela lektionen! USCH!

kutta lilla grisen! (a)XD

aja, har typ suttit i nya soffan sen jag kom hem och för en liten stund sen började jag med en present till Danne som kommer att bli en succé! ;P  men tyvärr så får ingen veta vad det är! :]

just nu så sitter jag och ser på Design Simon & Thomas med mamma och trycker lite på både mobilen och datorn :)  ska nog gå och göra mitt kvällsfika och dra mig mot sängen. det låter konstigt men jag somnade nog kring 4 inatt och det är inte det bästa om man ska upp innan 7.. :(


har förresten ett nyttigt fikatips till er alla som tycker att man borde äta nyttigare men fortfarande gott fika :)  isf så tycker jag att ni ska göra som jag ;P(a)
En skål med blåbärsyoghurt (gärna de med mindre fett mm.), bananbitar och russin + att man också kan ha i lite mandarinbitar eller ngn annan söt frukt! riktigt gott och väldigt nyttigt ;D
SÅ HARE GÖTT OCH PROVA MITT FIKATIPS! ;D

Kommentarer
Postat av: bella

asså så grymt äckligt det var!

2009-12-09 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0