opps

förlåt för att jag har varit världens sämsta bloggare och skitit i bloggen senaste veckan.. :(
fy på mig!  iaf så tänkte jag uppdatera med lite nytt, väldigt nytt faktist! XD

detta kommer från kvällens konsert på medis med allt folk från musikskolan :)
själv sjöng jag Dear mr. President - P!nk

vet att det är sjukt dålig kvalla men kameran fick ngt fel (a)

och som lite grädde på moset ;P
det är lillMitterer som sjunger och för att förklara vem den lilla skitungen är med en bra förklaring, Dannes ena lillebror XD
jag vet att du vill döda mig just nu johan, men synd! JAG TAR INTE BORT DEN! (a)

måste säga att det va bra gjort för en 13åring som aldrig har visat sina dolda talanger för fler än de i familjen ;]

menmen, kom ganska just hem och jag ska snart nog ta lite gofika och krypa ner i sängen och se på lite tv :) HARE BRA OCH ÄT FÖR SJÄLEN!! :D

PS: det har hänt en sjuk sak senate dagarna och jag vill typ tacka vädret för att ni äntligen lyssnar på mig  XD  en lite bättre förklaring; på måndag regnade det hela dagen och det var 5+ men på kvällen började det snöa och på tisdagmorgon väckte mamma mig och skrek som en galning
"- DET ÄR SNÖ ÖVERALLT!!" Galet glad tittade jag ut genom fönstret i den -7 gradiga kylan och vad ser jag, jo detta!

AHHHH! SNÖÖ!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0