so-arbete

hej alla pigga jävlar :D   är inte på det bästa humöret ikv.. har liksom suttit vid datorn sen typ kl. 3 och skrivit, och skrivit, och skrivit och skr... ja ni ser mönstret :(
har skrivit sammanlagt 6 sidor på datorn och jag är inte riktigt klar än..  det värsta är att det ska in i morgon och om jag hade fått välja precis vad jag ville just nu så, då hade det nog varit att spola tillbaka tiden två veckor och att jag hade börjat med arbetet redan då! :(  känner just nu att jag verkligen behöver börja ta tag i mina läxor och uppgifter direkt och inte sista dagarna.. menmen, man lär sig av sina misstag, tyvärr!

iaf, så har jag nog inte gjort annan under hela dagen än att skrivit på mitt arbete! hade lagdag då jag spenderade alla tre lektioner på att skriva, sen fortsatte jag på håltimmen och fortsatte igen när jag kom hem från skolan.. hard work work! XD

tycker att den är så jävla klockren! XD

förresten, kom på att jag faktiskt har gjort en rolig sak idag men jag är inte riktigt nöjd med det.. jag hade imorse, precis som vanligt, sång innan alla tråkiga lektioner.. när jag kommer in i musiksalen så har min sånglärare ställt upp en massa grejer och kopplat sladdar hit och dit.. men gissa vad han säger när jag kommer in då! JO!!, Du Stina. Har du lust att spela in? :)
SAY WHAT!?? :O:O
jo då har ju han bestämt att vi ska spela in låten som jag sjöng på konserten, allså Dear mr. president.. så det blev gjort, snabbt med smärtsamt och på fredag får jag min singel på skiva av honom! ;D  kommer att bli skitkul att få lyssna på sig själv men som jag kände det imorse så lät det inge bra.. :/  men man kan ju inte va perfekt jämt XD(a)

nu ska jag fortsätta att skriva och få det här jävla arbetet klart ngn gång.. HARE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0