Stina Lidén

Mitt namn är Stina Lidén och jag är 18 år gammal. Jag är född och bosatt i en liten by vid namn Vännäs, som ligger tre mil nordväster om Umeå. Jag har för ett tag sedan tagit studenten från Minervagymnasium i Umeå där jag gick samhällsvetarprogramet. För tillfället är jag arbetslös och i jakt på något att sysselsätta mig med till hösten. Annars arbetar jag extra som gruppträningsinstruktör på IKSU (som är europas största träningscenter). Jag arbetar även extra på min pappas företag 3´60 Norr, där jag jobbar i skiduthyrning och sportbutik.
 
Förutom skola och arbete gör jag massor, men mest ingenting speciellt. Jag spelar musik & sjunger, syr, läser bloggar, drömmer om kläder & skor, tänker på framtiden, umgås med vänner & pojkvän, äter mat, och en massa massa mer. Det är kort och gott det man kan läsa om här på bloggen!
 
Hope you like it!
 


PS. Om ni vill veta mer än det jag skrivit här, vad som helst, så är det bara att fråga. Inga frågor är dumma frågor, och jag uppskattar alla kommentarer jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0