Why not liksom?

Jag såg H&Ms nya reklam på TV och tyckte att de gjort många snygga plagg inför hösten, så jag kikade in på hemsidan för att se om det fanns någonting intressant. Utan någon riktig anledning så klickade jag sedan in mig på fliken REA. Ofta kan man hitta plagg man tycker om på rean, men de är oftast slut i storleken som man söker efter. Idag hade jag däremot tur och jag tvekade inte en sekund då jag dessutom hade rabattkoder som innebar 25% rabatt på dyraste varan samt 50 kronor avdrag på totalsumman. Så detta blev resultatet - en enkel kjol, en bikini & ett par vita skor. Ännu bättre - jag blev ynka 117 kronor fattigare!
Anledningen till dessa köp är främst för att ha med på resan till Portugal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0