Small wishes for my twentieth birthday

Jag fyller 20 år om någon månad och jag har den senaste tiden fått frågor angående vad jag egentligen önskar mig i födelsedagspresent. Svår fråga då jag inte har tänkt på någonting speciellt att önska mig.. men när jag sett lite olika saker på mina favorithemsidor har jag hittat lite smått och gott. Enkla saker som gör vardagen lite finare - bokstavligen FINARE!   ..dock är det väl inte riktigt bikinisäsong i november
 
 
Bikinis från Moana Bikini - Vändbara bikinitrosor och dessutom perfekt fit för surfing. / Nattlinne i spets från Victoria's secret.
/ Mönstrad pyjamas från ASOS. / Världens finaste underkläder från New Look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0