Time to stretch

Torsdagens jobb är avklarat och jag tar äntligen helg. Eller helg och helg kanske jag inte kan kalla det. Jag börjar allt med morgonpass i aqua på IKSU imorgon, efter det ska jag endast hem och förbereda inför lördagen & söndagens yogautbildning. Jag ska nämligen gå instruktörsutbildningen i yoga för att i framtiden också hålla yogapass på IKSU. Länge har jag varit sugen på att gå kursen, och planen var till en början att jag skulle gå den förra hösten men då krockade det med resor. Den här hösten passar helt enkelt bättre och utbildningen jag ska gå är uppdelad på två helgen, nu och en helg till i slutet av november. Sjukt taggad och jag  känner mig väldigt förväntansfull inför allt jag ska få lära mig.

Kollage gjort av bilder från WeHeartIt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0