Hand- & plastikkirurg

Imorse började Kristoffer och Patrik deras resa mot Portugal. En liknande resa som den jag & Kristoffer gjorde förra hösten, tre veckor med surf på olika platser längs med kusten och avslut på resan med världstouren. Den här gången stannar jag istället hemma och arbetar medan de får njuta av lite längre sommar.
 
Hur som helst fick jag krama min älskling hejdå och efter det bege mig till NUS för att träffa en läkare på hand- & plastikkirurgen. Som vissa redan vet har jag två skador i mitt lillfinger sedan tidigare, varav en skada slutade i en ihopskruvad led. Den senaste skadan skedde i februari 2012, och sedan dess har jag haft stora problem med fingret. Så idag fick jag kolla upp hur det verkligen såg ut på insidan och kika på eventuella lösningar. Resultatet blev en plats på väntelistan till operation. Så inom de kommande tre månaderna ska fingret opereras igen och den här gången ska skruven tas ut + att man ska "förminska" leden för att förhoppningsvis skapa mer rörlighet.
Toppen om man frågar mig, CAN'T WAIT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0