Inte på den friska sidan

Efter flera dagar med snorig näsa, huvudvärk & matthet så har jag idag faktiskt tagit hela dagen ledig från jobb och annat. Skulle egentligen arbeta på lite olika håll under dagen, men för att ha någon som helst chans att bli frisk innan vi åker till Kroatien så bestämde jag mig för att stanna hemma och kurera istället. Det finns ju inget värre än att vara sjuk när man ska flyga - om inte värre att vara i sol & värme med feberfrossa.. usch!

I och med ledigheten så ska jag istället ligga hemma på soffan och se på film hela dagen. Dricker te till alla måltider, tar nyttiga vitaminer och dricker en enorm mängd vatten för att skynda på tillfrisknandet. Inte nog med detta så ska jag även försöka tvätta och börja packa inför resan, det är ju trots allt bara tre dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0